Gulcan123 çok haklisin canım düşüncelermi söyledin, ya şimdi ben bu posta girdim canım istese nerden getireyim başkalarının orda kilosu 5 tl diyosunuz, burda 20 tl ve her gün olmasada 2 günde bir 20 tl veremiyoruz gücümüz yok ..ALLAH eşimden razı olsun istediğimde alır getirir ama her gün 20 tl vermek bana zor geliyor bazen yol parası olmuyor sırf bu yüzden işe yürüyerek gidip geliyor ben o yürürken keyfini çıkarıp da yiyemem ..herkes alabilir diye şeyler de söylemeyin lütfen alan var almayan var sadece böyle yiyecek türünden olan postlarî açmayın sağlıkla ilgili bi şikayetin veya bi korkun birseyin varsa onun için açın biz merak ettiğimiz şeyleri sormak için buraya giriyoruz lütfen biraz alttan alın bu yiyecek türünden olan konuyu🌹🌹🌹