Duygu85 18+4olduk bugün şanslı kesimden olup 10. Haftada öğrendik cinsiyeti ama detaylıda kesin öğrenirsin cinsiyeti zaten. Ağrılara gelince benimde yürüyünce kaptırırsam kasıkta ağrı oluyor doktor normal hamilelikmsonuna kadar olabilir dedi kasıkta ağrı eğer seni kaldırmayacak kadar ağrıyorsa o zaman gel bakalım dedi. Sanırım genişlemeyle falan artıyor 🤔
Bel ağrım var benimde kilo almama rağmen yürüyüş önerdi, onun dışında heyecanla bekliypruz 😬