Yektaaa merhaba öncelikle sağlıkla büyütün bebeğinizin inşallah 😊 ben de hep normal istiyordum doktorun da normalci ama bebek dönmemiş 39. Haftadayım cuma gününe yatış verdi o sabah yine bakarm dönerse iptal ederiz dedi hayırlısıyla sağlıkla kucagıma alaym diyorm ama bi yandan da inşallah normal olur diyorm. Peki siz döndüğünü anladınız mı. Mesela ben basını hissediyorum zaten belli oluyor dışardan yuvarlak orası 😊 insallah sizinki gibi kolay geçer dogumum. Uzun oldu ama kusura bakmayn 🙏