Aysglgnn Açılma herhalde olmaz, daha doğum başlamamış ki. Minimum 2, maksimum 4 haftası var. Ama çatı biraz darsa onu bilemeyeceğim. Çatı bu saatten sonra genişlemez. Gerçi daralması da yıllar süren bir evrim diye okumuştum. Ben muayene yaptırmamıştım. Doğacağı zaman her tür muayene yeterince yapılıyor zaten. Annem 4, kayınvalidem 5 tane doğurmuş, onlardan feyzalarak bekledim normali. Trombosit düşüklüğüm de vardı, sezeryan olmuyordu. 41+5'te 3900 doğdu.