Hppymom Özel canım iki oğlum da oğlan dedi 3 aylıkken ama bunda yanıldı işallah yanılır da kızım olur dedim ve doktor o zaman da dedi 70 erkek dedim ama kızın rahim dudakları da erkek çocuğunun ki gibi kabarık görünüp yanılta biliyor dedi bende işallah öyle olur dedim ve 16 haftalığız işte şimdi 100 yüz kız dedi