Busraaaa 15.nci haftaya girmek üzereyim alisverise ne zaman başlıcam nerden neyden başlıcam ? Yardiiiim
Nursem Busraaaa bebek bezi değil de battaniye hastane çıkışı tulum günlük şeyler almaya başladım. Bizde 16. Haftaya girdik. Islak mendil ve bez için erken diye düşünüyoeuö. Islak mendil kuruyor ya da bazen bebeğe yaramıyo aynı şekilde bezde. Onun için kumbara yaptık o ihtiyaçları için biriktiriyoruz.
Ozgefe Busraaaa cinsiyeti belli oldumu canım bnde bursadayım özdilekparkın yanında ebebek açılmış oraya bakıcam ama daha 14 haftalığız doktor kıza benzetti iki hafta snra tekrar gidicem sn hangi hastaneye gidiyosun
Elfszgn Busraaaa canm ben 25.hftamda yaptım 28de yıkadım ütüledm cantaya yerlestirdm kendimede bi büyük canta aldm daha sonrda kullanrm diye kendime lohusa takımı bi takımda pijama takımı aldm terlk corap camasr vs onlarıda koydm sende bu seklde yapablrsn
Busraaaa Handeaslan39 Bursa da canim çok sonra lara bırakmak istemiyorum hepsi bi anda olunca zorlanirim diye ama gezip gezip geri geliyorum ne alacağını bilmiyorum ki çocuğum çıplak kalcak : (
Handeaslan39 Busraaaa aynen çok doğru canım Civil ve lc waikikiden alabilirsin kuzum bence oranın seyleri güzel oluyor
Busraaaa Girip girip cikiyorum ay ben bi yarin civile gideyim daha cok seçenek var en azından bakim ürünleri falan dogana kadar bayatlamaz bisey olmaz dimi
Handeaslan39 Bebek bezi alma şakın bazen aldığın bezler pişik yapıp yaramıyor şakın hatta ıslak mendil için bile bazıları alerjş yapabiliyor canım .. pamukla silsen daha iyi
TubaKorkmaz Çok erken bence ben 6,7 aydan sonra kıyafet almaya başladım ve h&m , lwc, e bebekten alabilirsiniz
Tyk53 Bebek için hastane çıkışı Emzik biberon ( bn philips avent aldm) İç zıbınlar aldım boy boy çünkü en çok kullanılan şey o Battaniyelerini alablirsin Bir tane bebek bezi aldım (huggies yeni dogan) Islak mendil aldım ( özellkle seçtim unibaby yeni dogn icin ıslak pamuk mendil alkollü deil) Tulumlar alabilirsin tek parça kullanılıslı oluyo Kendine pijama sabahlık emzirme sütyeni yada atleti aklma gelenler bunlar
Aysekcgl Bende 15.haftadayım bir yerden başlamak istiyorum almaya açıkçası ama çevremin tepkisinden korkuyorum yanı ilk diyecekleri şey çok erken neden bu kadar acelecisin diye.. Sizce ne yapmalıyım ? 😕
Busraaaa Ozgefe canim ben pek biyer bilmiyorum gelin geldim 10 aydır burdayım kent meydanına baktım ebebege ama çok tuzlu geldi bana alırsam civil yada ozlem bebeden alicam
Aysekcgl Busraaaa haklısın aslında cinsiyeti tam belli olsun başlayacam bende almaya kim ne derse desin duymayacam 😀
Busraaaa Ozgefe bende geçen hafta gittim göstermedi bebis doktorumuz gostermedi kiz olablr dedi bnde 2 hafta snra falan giderim osmangazi aritmiye gidiyorum sen hangi hastaneye gidiyosun pek bilgim yok hastaneler hakkında ama 😃
Busraaaa Ozgefe bende geçen hafta gittim göstermedi bebis doktorumuz gostermedi kiz olablr dedi bnde 2 hafta snra falan giderim osmangazi aritmiye gidiyorum sen hangi hastaneye gidiyosun pek bilgim yok hastaneler hakkında ama 😃
EliniVermiyorHayat 25+5 deyim ben de gidip gidip boş dönüyorum erken gibi geliyor aslında bi yerden başlamak gerekiyor ağırlaşınca kar da kış da gidip gelmek zor olur 🤦🏼♀️
Busraaaa EliniVermiyorHayat bu konuda herkes aynı ozaman herseye bakıyorum reyonda seviyorum almadan cikiyorun