blackeagle Elininanasi sütün içine keçiboynuzu özü koyup içiyorum ben cok lezzetli oluyor günün her saati içiyorum her türlü çok içerim sütü severim :)
Elininanasi blackeagle canim🤭bende oyle iciyordum bir ara.sonra icmedim.cikolata kakao katip iciyorim.