Elif78 EdaaEymen son 22 gün bekliyoruz cok karmasik duygular içindeyim bian once olsa bitsee geriliyor insan 😐
Mirom Zehra66 benm de 20 mayıs canm ama belki erken gelir 20 mayıs cok geç geliyo bana suan kac haftaliksin canm
Gulsum2308 Tugbaern aynıyız canım bizimde 20 mayıs görünüyo zamanında gelirse 😊 sende durumlar nasıl sancı falan var mı
Mucizesin Pakizecetiinn alttan muayene oldunuz mu ki ? Benim de 26 mayıs geçen hafta sancı çıkmamıştı
gayecee Pakizecetiinn bizim de 25 mayıs hayırlısıyla alalım İnş kucaklarmza bebeklerimizi bnm yarın çatı muaynem va r
yagmurtpl Pakizecetiinn benim de 25mayıs, sancı yok acılma yok, gayet sakin geciyor 😍 sabırsızlıkla bekliyorum ❤️
Ozge_acg EdaaEymen son 20 gun ama dun sancim basladi 1 cm aciklik var hafif kanamada oldu sancilarimin cogalmasini bekliyorum