ZeynepGoktas öncelikle hepinize kolay doğumlar dilerim. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah. Suni sancı almış biri olarak tecrubemi paylaşmak istedim. 40+4 te yumuşamış serviks ve 1 cm açılma ile yatisim yapılıp suni sancı verildi. Sancı sıklığı üç dakikada bir olmasına rağmen acilmam 2 cm de kaldı. Bebeğimin kalp ritmi bozuldu apar topar sezaryene alindim. Şimdiki aklım olsa eğer risk yoksa 42 ye kadar kendi sancimi beklerdim. Ama herkeste aynı olmuyor. Suniyi alıp 3 saatte kolayca doğuran da bir arkadaşım var. Bünye meselesi galiba. Doktorunuza danışın, beklemekte risk yoksa açıklık falan olmadan suni sancı pek akıl kârı değilmiş..