Ozlmkrt Bende 5 gün önce suni sancıyla doğum yaptım hiç açılmam ve sancım yoktu. Doktorumdan yana çok şanslıydım. Tam 33 saat suni sancı verildi hiç açılmam olmadığı için ama azar azar arttırıldı inanın o saatler adet sancısından daha az sancılı geçti. Ben kalkıp dans ettim, yürüdüm ayakta geçirdim hep. Beni tek zorlayan açlık ve susuzluk oldu. Sancıları başlatmadan önce doya doya yeyin herşeyi yeyin ne bulursanız onu yeyin 😊 Kesem patlatıldıktan sonra doğum sancılarım başladı. Sakın korkmayın ve bolca dua edin. Yavrunuzu kucağınıza verdiklerinde yaşadığınız herşeyi unutuyorsunuz. Allah yardımcınız olsun 🙏🏼