anrblc Iremgokce bugün öğrendim gitmedim doktora whatzapp kan sonucumu gösterdim oda 10 gün sonra dedi🤷🏼♀️
Ececce anrblc regl döngünüze bağlı kesenin görülmesi mesela benim 21 günde bir döngüm. Kesem 4 haftalıkken görüldü dr eğer 28 günde bir olsaydı görülmezdi demişti. Her kişiye göre farklı bir durum yani 😊
Mirayecemm Iremgokce önce keseyi gördük 4. Haftada içinde bebeği göremedik tabi doktor daha göremeyiz dedi daha sonra 7. Hafta gittiğimde hem bebeği hem kalp atışını duyduk ❤️ İnşallah sende duyarsın canım sağlıkla 🤰
Iremgokce Mirayecemm aynen canım inşalah bebi 10 gün sonra çağordı ama sanırım bebeği görsemde kalp atışı için tekrar gitmek gerekicek..
Minikshii Asmuas benimde kese 7haftalıkken göründü daha bebek yok Doktorun biri alalım dedi Baska bir doktor kesen yeni olusmus haftaya gel dedi Ne yapacam bilmiyorum. İlk doktor cok canımı sıktı umudumu kırdı
Asmuas Minikshii banada 5 6 haftalık Ken dediler kese var bebek yok doktoru değiştirdim 8. Haftada gördük bebeğimi geç döllenme dedi doktor İnş snnde öyledir
NihanMine Ben de 4 ün sonuna doğru keseyi gördüm bebek görünmedi 10 gün sonra gel dedi doktorum haftaya Cuma gidicem şuan 5+4 üm inşallah duyarız ve görürüz miniğimizi 😊 sizler de inşallah aynı şekilde ♥️
Iremgokce Ececce benimde kese görüldü 10 gün sonra bebişi görmek için çağırdı sanırım kalp atışıniçim birdaha çağırcak..
Iremgokce Ececce aslında benim 30 gümde bir oluyır ve bebeğimi 10 nisan son adet tarihimken 20snde öğrendim ama kesem cuma günü gözüktü vücudunda neler oluyor bilmiyorummm🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
FSCMK Iremgokce acele etme bence daha bebeğin küçükmüş sürekli ultrasyona girmek iyi olmaz ben 11 haftalıkken gittim sık girmiyorum ultarsona
Esram12 Iremgokce bende 6 haftada kese alttan göründü bebek yoktu 10 gün snra gittiğimde hem bebeği hemde kalp atışını duyduk rabbim sanada nasip etsin
Iremgokce Esram12 inşallah canım alttan muayne zararlı diyolar ben görünmezse yaptırmalımıyım bilemedim
Esram12 Iremgokce ben hem 6 ci haftada yaptım hatta canım benim 6 haftada karinindan gozukmedi düşün yani alttan zor gördü keseyi bide 10 haftalikken alttan muane oldum zaten zararlı bişey olsa Doktor neden riske atsin ki