Omrnhatunu benm 31. Haftada düzensiz kasılmalarım bardı nst de sancı çıktı rahimde açılma yoktu bi kaç hafta dinlendim geçmedi nidicard diye bir ilaç başladı doktorum çok iyi geldi ama evde yatıyorum haftalardr şiödi 36 haftalık olduk çok şükür darısı sana olsun inşallah kuzum üzülme herşeyin bi çaresi var artık