Omrnhatunu çok geçmiş olsun canım ben de 24+5 günlük hamileyim serklajım var artı sürekli miyom ağrısı çekiyorum o ağrılar da kasılmaya sebep oluyor. Ayrıca rahim ağzımda hunileşme var. Dün ben de sancılar sebebi ile hastanedeydim. Adalat kullanıyorum günde 2 defa kramlara iyi geliyormuş. Moralimizi yüksek tutalım ben zaten 17.haftadan itibaren evde yatıyordum. Şimdi bide sancılarım eklendi. Sadece tuvalete kalkıyorum. Rabbim sağlıkla ve hayırla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin.