nurcakir58 allah korusun kötü düşünmeyelim 🙏🏻 allahın izniyle hepimiz sağlıkla kavuşalım kuzularımıza 🙏🏻 Benimse aşırı toparlanıyor ve kasılıyorum bebek bir yerde olunca. Suyum az ve bgn haraket etmedi die delirdim öyle ağladım ki. Şimdi çok belli belirsiz haraketleri. 32 deyim dr 36 da alıcak inşallah sağlıkla geliriz o haftalara 🙏🏻🙏🏻🙏🏻