Merveee277 Ebrs kişiden kişiye değişiyor sanırım ben 1 takım almıştım hiç kirlenmedi. Gerek olduğunda alabileceksen hiç fazladan alma bence
Ebrs Merveee277 gerektiginde alabilirim aslında, dogum yapacağım hastane merkezde zaten. Hersey var civarında 🤔 mantıklı dediginiz
Cann Salı günü sezeryan olacağım hastane zaten bebeği giydirecek bende yanıma 1 10 lu 2 5 li takım aldım 4 tanede zıbın yeterli olur mu sizce daha alayım mı yanıma ne dersiniz
Ebrs Merveee277 yaa neden kuvezde canim, rabbim tez zamanda evladini sagligina kavustursun lda doya doya kokla insallah 😔
Merveee277 Ebrs inşallah amin. 36. Haftasında doğdu solunum yapamıyodu şimdi düzeldi biraz zayıf gelişmesini bekletiyolar
[silindi] Nursemomm gözün aydın canım benim 🥳 darısı bizim başımıza inşallah 🥰🙏🏻 İlk çıktıgında gecelik mi giydin lohusa takımını yoksa pijama takımını mı tercih ettin :) ? Depend bende almayı düşünüyorum 🤩🌸
Kubulik Nursemomm cok sevindim canım Allahli peygamberli analı babali büyüsün inşallah hayırlı sağlıklı uzun ömür versin Rabbim darısı bizlere
Nursemomm Selenge çok tuhaf bi duygu inan ki doğduğunda koynuna verdiklerinde anlıyosun ki bugüne kadar boşuna yaşamışsın hiç stres yapma tadını çıkar anneliğin
Merveee277 Nursemomm dolunum yapamıyo diye almışlardı şimdi kendi başına yapıyor ama biraz toparlansın öyle çıkarcaz diyorlar