Nursemomm Canım anne olmaya hazırhissediyor muydun kendini? Ben kendimi hiç hazır hissetmiyorum. 36 haftamız bitti bugün. Çok korkuyorum doğum sonrasından. Sezaryen olacağım ben de. Ne zaman belli değil henüz. İstiyorum ki 40'a kadar gelmesin bebeğim. Biraz daha bekleyeyim. Sen nasıl hissediyordun, hazırlamış mıydın kendini?