Semisko cnm ekstra bisey yapma bence. Ben ilk gün süt gelmez diye korkudan kayısı komposto, mamsel süt çayı filan içtim Hemsire de gerek yok süt olmaz diye bisry olmaz korkma dedi ama dinlemedim. Şimdi sütüm 10 günlük bebeğime fazla geliyor içerken boguluyor mecbur birazını sagip oyle emziriyorum. Yani bol su iç yeterli