esmaakts smls19 bende ekim annesiyim dün cinsiyet için gittik ama malesef hiç göstermedi bacakları kapalıydı yüzde 80 kız dedi ama yüzde 20 yanılma payıda olabilir dedi bakalım haftaya artık:))
Hilahila Kızlar benim de Kasım sonu gibi görünüyor. Cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz acaba? Benim 2 hafta sonra kontolüm 12+3 olacak öğrenir miyim sizce??
Beklenenan smls19 daha once de ekim anneleri diye post acilmisti ve %85 i erkekti bence de erkek ayı 😂 ekim annesi olcaz insallah bizim de cinsiyetimiz erkek💙