smls19 Kızlar Ekim ayında Doğum yapacak annelerin çoğunluğunun bebeğinin cinsiyeti kız sanırım 😂😂 Ya da bana mı öyle geldi ki 😂 bende Ekim de Doğum yapcam inşallah ama daha cinsiyeti göstermedi bebeğim 🥰
Dorukunannesi95 Kbregt benim de ekim sonu kasım basi gibi:) son adet tarihim 31 ocak senin kac canim ? :)
Senayy Bende ekim annesiyim 11 haftalıkken devlet hastanesi yüzde 85 90 kız dedi özelde ki doktorumda daha bişi belli değil dedi bende çok kız istiyenlerdeim 2 oluşum var hayırlısı ile buda kız olur inşallah
94ipek Ekim sonu benimde Allah izin verirse ama cinsiyeti hala ogrenemedik 14+3 teyim 2 hafta sonraki kontrolde öğrenmeyi umuyorum🙏🤔
Mehtappp34 Benimde inşallah 24 Ekim Doğum cinsiyeti 14.haftada söyledi doktor kız dedi 👧 suan 15 haftalığım kesin kızmıdır acaba 14.haftada net belli oluyormu 😊