Aycankolay valla ben bulamadım Dr da normal dedi uyku da haram leğen kemiğim iç bacak yattığım taraf falan çürüyor sanki ben hiç ilaç kullanmadım Dr kullan parol dedi ama ilaç almadım kas gevşetici olmazsa zaten faydası yok neden boşa işteyim dedim
Sonuç ağrı devam....