FSCMK Kbregt valls benim verdiğe değiyor 90 lira veriyorum zaten pek pahalı değil benimki bilgi vermesi yeterli
FSCMK Kbregt benim doktor devlete yönlendiriyor asla özelde test yaptırmadı doktorum ben dedim doktora burda yapalım yok devlete git dedi
Yasus İzmir urla devlet hastanesine gidiyorum doğumda orda olucak çevremde pek çok tanıdığım orda doğum yaptı doğuma ebeler giriyor odalar tek kişilik duş plates topu ve.herşey mevcut ebeler çok alakadar oluyor geçen ay akrabamız orda doğum yaptı aynı doktora gidiyorduk normal doğum yaptı çok memnun kaldı.Önemli olan doktor ve ebeler sanırım geçen sene arkadaşım doğum yaptı özele gidiyordu doğum için bu hastaneye geldi
Esraaaaa Yasus Merhaba ben de Urla devlet hastanesine gidiyorum kaç haftalıksınız? Hangi doktora gidiyorsunuz? memnun musunuz acaba
A_S_K Kbregt İmkan varsa doğum için özel hastane ☺️ Gebze darıca civarındaki devletlerin hakkında hiç iyi bir şey duymadım
Gizemturan Kbregt ikinci gebeliğim yine özel kan testi için devlete gittim muayne oldum bana kalp atışı yok dediler ve bebeğim gayet sağlıklı devlettekiler doktor değil bence
Yasus Esraaaaa ben meki beye gidiyorum memnunum diğer doktorlara göre daha yoğun doğum normal ise ebeler giriyor doğuma 38+3haftaligim