Omrnhatunu tabiki yanlış yapıyosun Allah korusun o çocuk erken doğarsa bir sürü sıkıntı çekersin biraz sık dişini ben 30 haftaya kadar hiç durmadım evimin bütün temizliğini yaptım çok yürüdüm hiç yerimde durmadım ama doktor dur dedikten sonra durmazsam ve o çocuk benim yüzümden erken doğarsa kendimi affedemem sen de böyle düşün onun için yatmalısın kendin için değil