Omrnhatunu rahim agziniz hadtaniza gore kisa degil moralinizi bozmayın...benim 12. Haftamdan beri o değerlerde gidip geliyor hatta kısalıp yukselebilyor da...bu hastalığın çaresi ayakta fazla kalmamak merdiven çıkmamak bol su ama bence en önemlisi moral...ne zamanki yükseldiğini gördüm moralim yerine geldi ve daha da uzadı rahim ağzım...Allah yardımcınız olsun bizde 27 haftalik olduk çok şükür hayal gibiydi bu haftalar Rabbim sağlıkla vaktinde almayı nasip etsin inşalalh yavrularimizi🙏🙏🙏