Mrvcngr Sudembulut 35+5 olduk şükür hiç bir şey yapasım yok catı agrılarım var yurumekte bile zorlanıyorum😐
uygaranne Sudembulut ya benim neden yok diyorum bazen normal mi dıyorum..ağrı sızı ağırlaşma ,gayet güzel geçiyor..
Zehramom hunilimom Sudembulut SuAte adyali34 Kızlar yalancı sancılarınız başladımı bir iki gündür adet gibi ağrılarım oldu nstde birşey çıkmadı 🤪 Birde ne zman olacak diye çok heyecanlıyım:) bebişlerinizin kiloları nasıl
SuAte 35+1 olduk, griple cebelleşiyorum🙍🏼♀️ Kızlar ya çatı muayenesi için nezamana randevu verdi drnuz?
esin9927 Sudembulut sol boşluğum belim gibi orda çok ağrım oluyor ve beraberinde karnım taş gibi oluyor 😢
adyali34 Bel agrisi, surekli cis olarak gidiyoruz suan 😂 karnimda sertlesme yogunnnn... bakalim neler daha bizi bekliyor 😅
hunilimom Zehramom başlamadı herkes şimdiye başlaması lazım va diyor yada ben mi anlamiyorum 🤷♀️🤷♀️ bilmiyorum 34 de gitmistik 2460 di
adyali34 Zehramom benimde var sancilarim canim ara ara.. bazen acaba dogum sancisi tam nasil diye dusunmuuo degilim.. benim bebis biraz geriden geliyo kilolu degil suan net bilmiyorum haftaya ogrenicem