Benim konyada ki doktorum bebegimin ense kalınlığı için ilk önce 2,20 sonra 2,60 ve üçüncü olctugundede 2,50 dedi ve en son onda karar kıldı .bebek down sendromlu veya genetik bi hastalığı olabilir dedi.o hastaneden ağlayarak nasıl ciktigimizi bi Allah bilir.eşimde çok kötü oldu.ve ayni gün memlekete Adana ya gittim.bi başka doktora göründüm.yılların doktoru Bayram bey hocam ense kalınlığı için 2 dedi ve ayına gire normal olduğunu söyledi o kadar rahatladimki anlayacağın bazen doktorlar yanilabiliyor.ve ikili testjmizde temiz cikti çok şükür.bu hafta 16 haftayı bitirdik 17 ye dogru gidiyoruz ve sali günü cinsiyetini ogrenecex 😊🙏
@Gamzeli006