Gamzeli006 amniyosentez yaptır canım ancak o sekılde kesın ogrenırsın.. Aldır yada aldırma dıyemem haddıme degıl ama o cocukların aşırı saglık problemlerı oluyor zeka gerılıgı ıle bırlıkte acı cekıyorlar defalarca amelıyat bılgın olsun benım arkadasımın fetal dna testınde anlasıldı down oldugu sonlandırdılar gebelıgı ınsallah degıldır guzel haberlerını verırsın canım