Sdaa Merhabalar. Bebeğiniz kız mı erkek mi cinsiyetlerini paylaşalım mı? Benim daha minik belli değil ama meyve çekiyor canım bir de karbonhidrat. kahve hiç içemiyorum Ki önceden bayılırdım. Başka bir belirtim de yok. Siz de belirtiler neler?
Esmanur96 Sdaa bende hep ekşi yedim mide bulantılarım aşırı derecede vardı bu belirtilere kız bekliyordum ama oğlum olacak inşallah 😍
Mr1517 Sdaa Ben ilk ekşi yemeğe başladım, sonra tatlıya döndüm ama gene bir oturuşta erik vs yiyiyorum. Bebeğimizin cinsiyeti kız minik bir prenses bekliyoruz Allahın izniyle her anne sağ sağlim kucağına alır 🙏🏻❤️
Canoglumbenm Sdaa ben de ilk 3 ay eksi yerdim hep. Cinsiyeti erkek bu arada 😊😊 4 aydan sonra hep tatlı istedi canım. Şuan eksi tatlı karışık yiyorum 😂
Sdaa Esmanur96 ekşiye erkek ilginçmiş hakkaten 🙄 Ben de turşu, tuzlu şeyler yiyorum ama arada dondurma da çekiyor canım değişik 🤪
Sdaa Mr1517 ne güzell kız bebek harika bir şey en önemlisi sağlıklı olması tabi 🙏 sağlıkla gelsin cimcime
Mr1517 Sdaa amin inşallah rabbim herkese nasip etsin sağlıklı bir şekilde kucağına almayı evladını 🤲🏻❤️
fatma8906 Bende genelde hep ekşi yiyorum ama özellikle tatlı yememeye çalışıyorum 12+3teyiz bugün kontrol vardı cinsiyeti sormayı unutmuşuz 😂
Mr1517 fatma8906 normalde 15-16 haftalık diyorlar ama benim 13. Haftamda belli olmuştu , 15. Haftamda netleşti 🤩🙏🏻
fatma8906 Sdaa ikili test olcakti 2 kez doktorların yanına girdim çıktım karnimda toplanmış sonra düzgün durcak mi acaba derken unutmuşuz eşim nerdeyse geri girdircekti normalde hiç merak etmiyordu 😀
Babymama LeylaZalova herkesin tutmuyo kısmet brz da ama bnm çin takvimi japon takvimi rus takvimi maya takvimi fln hepsi erkek diyrdu ve tuttu😄
Babymama Canoglumbenm aynı şekilde bnm de byle oldu ilk 3 ay çikolataya bakamadm bile ve günlk yiyen birydm🤷🏻♀️