Mnur 30 nisanda normal doğum yaptım kızlar halen buyuk abdestimi yapamdım kabız olmamam gerekiyormuş yapmamı kolaylaştrck bildiğiniz bişey varmı yardımcı olun kızlar
Erham Mnur canım benim hakiki zeytin yağı nı maların içine sıksın annen çok rahatlatıyor geçmiş olsun
Mrv91 Mnur sabah ac karnina bi kaşık zeytinyagi iç canım. Kuru kayısı üstüne ılık su içmek de iyi geliyomus. Bir de aksamdan zeytinyağına bi iki incir koy. Sabah ac karnina o inciri ye. Aklıma gelenler bunlar.
LareninAnnesi Mnur Kuru kayısı yiyebilirsin bende çok işe yarıyor. İçebilirsen kefir içebilirsin bağırsakları çalıştırıyor aynı zamanda sütünden bebeğine probiyotik geçer faydalı olur. Veya hiç birini yapamazsan biraz zeytinyağı dik 😊
Sasahu Mnur canım kivi yeşil elma gün kurusu hurma bunlar bana çok iyi gelir özellikle de kivi Öneririm
LareninAnnesi Ha bir de annemin kendince bi lavman yöntemi var el sabunundan ufak bir parça kesiyor su ile köşelerini yumuşatıp fitil gibi makattan koyuyor bir süre sonra tuvalete çıkıyorsun
ATC Mnur duphalac şurup vermedi mi doktorun canım bana onu vermişti doğumdan 1 gün sonra yapmıştım ve 2-3 hafta ishal gibi yapmıştım yani çok kolaylık olmuştu Benim ve dikişler için 😊
Mirayhira Mnur evet popodan yapıyolar ya çok iğrenç bişey😂 doğumda ıkınırken tuvaletini yapma diye yani normal merak etme