Meraba benimde 18 hafta lik ya arkadaşlar sizin su aşağısını kabartma dediginiz şey hani insan çok fazla idrara sıkışır rahmin tam üzeri ağrır onun gibi biseymibenimde bazen rahmin ta. Üzeri şişip ağrıyor yani o an bebeğim oradami demek oluyor nasıl anladiniz bebek orda olduğunu ben hiç anlamıyorum 18+0 ı'm hissetmiyorum ☹☹