KbraTarhan Bebeğiniz tam olarak nerede duruyor ? Benim kızım karnımı şişirince baya Rahime yakın oluyor sizinde öyle mi acaba 😏
Sara KbraTarhan evet oyle kabarıyor.Bıde ayak dokunusları cok asagıya vuruyo.Bır azcık cıksa yukarı belkı rahatlarım.☺☺☺☺
KbraTarhan Sara evet ya bende bişey olacak diye korkuyorum ne kadar aşağıda 😂 kabartınca Ağrı yapıyor mu sizde de
Sara KbraTarhan evet agrıyor en cokda gobek delıgımın yanı agrıyor.😞😞😞Ay kafayo yedırıcek bu cocuklar bızlere 😃😃
MinikfareEylul Sara benim de 2.gebeligim ve aşağıdan hissediyorum göbek deligimin etrafı acıyor. Korkuyorum bu normalmi ki doktoruna da ulaşamadım. Bazen altan çıkacak saniyorum kızıma da hep yukardaydi
KbraTarhan Sara benimde ilk erken Doğum oldu 20. Haftada kaybettim benimde ikinci 18+2yiz rahimde yumuşama olmuş vajinaya dikiş atıldı şimdi full yatıyorum riskli gene ama Allah’ın izniyle sağ Salim kucağıma alıcam bu sefer 💪
Sara KbraTarhan Bende 22 haftada kayp etdim.Sımdı senın gıbıyım yatakda oluyorum cok vakıt ama bazen dısarıyada cıkıyorum.Insallah ıyı bır sekılde bıtırırız.🙏🙏🙏🙏
KbraTarhan Sara seninki niye öyle olmuş peki ? Ben hiç kalkamıyorum doktor tuvalet harici kalkma dedi annem yapıyor herşeyi sağolsun
Sara KbraTarhan benimki bırıncı servıkal yetmezlik soyledıler.Sora takipe aldırlar vajınadan falan ölçümler normal çıkdı.Ben o aralar cok strese girmişdim.Kısaca cok kotu anlar yasadım.Sorada bırgun 3 saata yakın tıtreyerek agladım sabahıda bbebegimi kayp etdım.😞😞😞😞😞
KbraTarhan Sara anladım canım nasip değilmiş herşey Allahtan gerçekten Rabbim şimdikileri sağ Salim kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🙏
Sara KbraTarhan cinsiıyyet ögrenmemişim.Kocam diyorki kucagımıza almak nasıp olsun onda ogrenırız.☺☺☺☺