Betl96 benimde 20.haftamda böbrek genişlemesi oldugu söylendi bende tabikide daha sonra takibe alındı fakat geçmedi böbregimi yada erken doğumla bebeğimi kaybedebilirdim fakat böbregime stent takıldı ve p stent26.haftada tıkandı ve onu çıkarıp böbregimi temizleyip birdaha takıldı suan 27+6 yım hamdolsun iyiyim bebegim erkek ve onun böbregindede var genişleme ama takio altında korkmayın tevekkül edin bu bir imtihan Rabbim ona yaşa derse yasayacak inşaallah bir sıkıntı olmaz muhtemelen benim böbregim böyke oldugu için bebegimede yansıyor ve su azlıgı falanda yok bende aksine suyun bile fazla buda enteresan bi durum böbrek rahatsuzlıklarında genelde az olurmuş ama sabretmeye çalışıyorum az kaldı inşaallah🤷🏽♀️