nurcakir58 benim suyum bitmek üzereydi. Nerdeyse hiç kalmamış ama mesanesi dolu olduğundan bikaç gün daha idare eder dediler. Gece kalan suyum fa patladı normal doğum yaptım . Çok şükür bebeğim 42 günlük oldu. İyiyiz çok şükür kilo almasında falan sorun yok . Yarın sünnet ettircez. Şu an görünen kaç mm lik genişleme sizin ? Sadece genişleme mi var Yaşamaz demelerinin sebebi genişleme olamaz olmamalı da . Çünkü yaygın bi rahatsızlık bu