Yenianne17 ben 2015 de özel hastanelerden resmen kaçarak Zeynep Kamile gittim iyiki de gittim yoksa 35 haftada sezeryan yapacaktı Medicana , Erden ve FSM tıp merkezi ,hastane şartları iyi değildi şuan yeni hastane süper ve 35 haftalıkken hamileyim oraya gidiyorum ama ücretsiz olduğu için dgl kesinlikle doktor hemşire ebelerin profesyonel oluşu
Ben yeni hastane için tavsiye ederim atarlı hizmetliler , ukala hemşireler yok değişmiş , ayrıca doğumda hemen küçük ye takılıyor isimlik karışma şansı yok