Benim kardeşimin eşi doğum sancıları geldiğinde kaç kere gitmişler gece falan ama her seferinde kıza yatış bile vermemişler siz bi kantinde oyalanın yer yok gibilerinden konuşmuşlar dahada kötü bütün millet nerdeyse hep dışarda dolanıomuş bebekleri ölen baba varmış eşinin yanına falan almamışlar...evet kadın doğum üzerine bi hastane ama eskisi kadar övgüyle doğru düzgün bahsedilmio artk 😕