TubaBulat68 ya canım çok takma ne alaka herkes ayrı ayrı konuşmuş ama bazı bünyeler alıcı eğer bunyen alıcıysa yapacak bir şeyin yok bazı gebelikler fazla aldırıyor.. illa kilo alımı fazla diye de hastalık olması da gerekmiyor dert etme.. ne kadar mankenler ünlüler bile var 30 kg alan bir bizler değiliz.. Ve bende 20 kg aldım 31 haftalık gebeyim çok şükür de sekerim felan yok yediğim için alıyorum.. şeker yuklemesine de gerek yok sağlık ocağına git açlık sonra da tokluk şekerine baktır o şekilde yine çıkıyor anlaşılıyor yani..