Mehlikan1 Kızlar biliyorsunuz daha önce aşerilen ve beklenen 2 ürün vardı söylemıstım burada. Şimdide kayısı cıkmıs ve böğürtlen çıkmış aşeren varsa alabilir
MammaB Mehlikan1 böğürtlen yok maalesef bu mevsimde dondurulmuş yemek zorunda kaldım ben de 😪 pazardakiler kara dut
FSCMK Mehlikan1 İnan bizdekide aksilik sanki yalandan canımız istiyormuş gibi 😂😂berde pahalı nerde ortamda olmayan şey var onu istiyor canımız erik erik diyordum yedim şimdi o kadar istemiyor şimdide kiraz istiyor 😂
prensleriminannesii Mehlikan1 benimde nektarı çekmişti kaç ay bekledim ya çok şükür çıkar çıkmaz yedim 🤦🏻♀️
mary1709 Iremlik ya pahalı olsun ne olacak sanki 10 kilo mu yiyeceksin. Azıcık bişe alsın getirsin. Biraz kendinizi düşünün ya 😃 hep kocanız hep kocanız.
blackeagle Iremlik bugün pazarda kilosu 25tl ydi canım bende çok aşeriyodum 5tl lik aldım yetti bana sende bir bak cıkıyor yavaş yavaş
Rukiye2709 mary1709 Canım nefsini köreltsen yeter 😂 belki tanıdıklarının buzlularında olabilir annemde genelde olur bir sor yakın arkadaşın annen kayınvalidene falan
Iremlik mary1709 Ahaha daha da yeni kavga ettik gurur yaptım başta ama şimdi dayanamadım söyledim almaya gitti 🙈😄
FSCMK mary1709 yaa benim erik istiyordu canım eşim çok pahalı bişey aldı 9 tane vardı içinde İnan onu yedikten sonra dahada erik istedi canım ve ağlayacaktum artık o derecede biraz sabredin öyle yiyin bol bol
Svdbkn mary1709 bence de ananas istedi gecen tanesi 15 lira gittik aldık hiç acımıyorum bu konuda 🤷♀️😂 hergün sigara parası veriyo 😊
Iremlik blackeagle ay iyi çok şükür erik ilk çıktığı zaman 80-90 lira oluyo ya o kadar var mıdır diye korkmuştum 😬
Iremlik AkileUqur hiçbi yerde de görmedim bi anda aklıma düştü aşermek için de erken sanırım daha 4 haftalığız