Zmrtbdk çok sevindim.Benim de doktorum irenbe tüp bebek merkeziyle çalışıyor orda tedavi oluyorum takibim Marmaris te doktorum burda orada işlem yapıyor.Şimdi daha mutlu oldum.Allah kızınızı kucağınıza sağlıklı ömürle versin inşallah.İnşallah bir gün bende hamile kalırım.İsteyen herkesin olsun.Şimdi Arı sütü alıcam herşeyi deniyorum.Gelişmelerden haber ederim sizi sağlıkla kalın iyi beslenin iyi bakın kendinize görüşmek üzere.