Nurcangndz benim doktorum da aynı tepkileri veriyordu.Net bir açıklama yapamıyordu.Şunu mu denesek,gelecek ay histeroskopi mi yapsak böyle havada kalan şeyler söylüyordu.Bir ara baya ümidimi kaybetmiştim.Daha önce yorucu tedaviler geçirmiştim ama bu belirsizlik kadar hiçbiri yormamıştı sanki.İnsan da denemek istiyor ara vermeden biliyorum ama birkaç ay ara vermek iyi gelebiliyor.İlk yumurta toplanan ay rahim kalınlığına da bakıldı mı? O ay kalınlaştı mı acaba henüz ilk kez ilaç aldığınız aydı o çünkü.Rahim çok da yorulmamışken.Hazır nar suyu hakkında haklısın o benim de içime sinmedi.Saraçoğlu’ndan nar özütü al demişti doktorum bir de.Arı sütü polen zaten şifalı şeyler.5 ay üst üste baya fazla olmuş canım.Şöyle yaz dönemi bi dinlensen,tatil,deniz kum güneş bir kafayı dağıtsan.Belki de dönüşte her şey güzel olur 🤗 Sadece sen ben değiliz bu arada.Bir arkadaş daha vardı onun da üst üste denendi kalınlaşmadı benimle aynı dönem.Oğlu oldu sonra.Ben de şimdi 6. ayı bitirdim.Kızım olacak.Bazen dönemsel olabiliyor böyle şeyler.Biz inatlaştıkça rahim de bizimle inatlaşıyor.