Seda54 benim bugün kahverengi lekelenmem oldu. 2 saat önce Hastaneye gittim çatı muayenesi yapıldı ebe 1 cm açılma var nişanın gelmiş dedi. Nst ye bağladılar hiç sancım çıkmadı, zaten sancılanma hiç olmadı 39+5 teyim bu arada. Beni eve yolladılar gece sancılanırsan gel dedi. Olmazsa da yarın sabah mutlaka gel yatışını yapalım dedi.