arastirmacianne Doktora gittiniz de grip mi dedi yoksa siz kendiniz mi grip oldugunuzu dusunuyorsunuz? Grip ve soguk alginligi ve nezle birbirine cok karistiriliyor fakat grip ciddi bir hastalik, hele de hamilelikte. Henuz doktora gitmediyseniz mutlaka gidin derim ben. Grip virusu kapmissaniz ona uygun tedaviye hemen baslarsiniz en azindan. Grip uygun sekilde tedavi edilmediginde cok ciddi ates ve diger semptomlara sebep olabiliyor. Hamilelikte bu semptomlar normaldekinden de agir gecebiliyor. O yuzden aman diyeyim, grip olup olmadigindan emin degilseniz oncelikle doktora gidin ve emin olun. Uygun tedaviyle kolaylikla atlatabileceginiz bir seyi ihmal ederek kendinizi ve bebeginizi riske atmayin.