arastirmacianne herşeyin fazlası zarar ama zencefil ve bal iyileştirici etkisi var ve hiç de duymadım düşüne yol açtığını kaldıki bunuda öneren doktorumdu ama tabi tatlı kaşığını ve günde 2 kereyi geçmemekte fayda var Doktorum öyle demişti ben çok faydasını gördüm halada kullanıyorum