Zeynep7777777 Omrnhatunu doktoruna sorma imkanın varsa sor canım benimde oluyo kadılmalarım 25. Haftamdayım bizim için erken miş
Omrnhatunu Zeynep7777777 sordm msj attm geçenlerde de olmştu 2hafta önce falan normal değil gel demişti gttm baktı herşey normal çıktı olur böyle şeyler dedi yolladı canm anlamadım bnde ya rahim ağzımmı kısaldı korkuyorm
Omrnhatunu Zeynep7777777 ya benm 32mm fazla dikkatli değilim yürüyorm iş yapıyorm inşş kısalmamştr🤦🏻♀️
Zeynep7777777 Omrnhatunu inşaallah hiç belli olmuyo bi önceki muayene de iyi demişti aöa şimdi yine kısalmış dedi ve çok korkuttu Allah yardımcımız olsun