Omrnhatunu benim 18. Haftamdan beri var 33 haftalığım şuan nst de 30-40 falan çıkıyo o zamandan beri ama doktorum rahim ağzını açabilecek sancı değil dedi yorulduğumda daha sık oluyor ilk bebeğimi de kasılmalardan sebep erken doğurdum ama onda sancılar 100lerdeydi 34 haftalık doğru dönmemişti birde ilaçlar serumlar kullandım ancak 34+4 e kadar tutabildiler serum takılınca da artmaya başladı normal Doğum evresine girer diye almak zorunda kaldılar.. bunda o kadar çıkmadı inşallah da çıkmaz ama Yorulunca olan birşey ve bebek toplanmıyor rahim toplanıyor bebekle hiç bir alakası yokmuş doktorum öyle söyledi toplanıp bi bölüm balon gibi şişip İniyor ve bana alttan da sancı oluyo kasılma olurken