Gulzade Goncagl Allah kucağına almayi nasip etsim kuzumm hepimizim insallah. Hic bisey yoktur icini ferah tut 😚
Gulzade Mervecrbg bnmde daha 3 gun oldu öğreneli 4+1 günlüğüm 😊 Allah hepimize sağlık versin insallah 😍
Birkalpdaha Bende 10+1 oldum dün ikinci kesenin oldugunu ögrendim şoklardayım😳 saglıksız görünüyor geriden geliyor dedi 🤷🏻♀️ Bulantılar geçti derken böyle bir hal geldi başıma
Uykusuz06 Gulzade 14 haftadan sevgiler hanımlar. Herkesi tebrik ediyorum ve bulantısız günler diliyorum ben olamadım ama umarım siz şanslı hamilelerden olursunuz sevgiler.
Mervecrbg Femix omega kullanan var mı hap çok büyük asla yutamıyorum başka türlü kullanım mümkün mü sizce 🙄
derinmilatuncay Öide bulantısı yine iyi.ilerleyen zamanlarda göğüsleriniz ağrıyacak kadıklar ağrıyacak rahminiz büyüdükçe beliniz ağrıyacak.kaşınacaksınız bacak aralarınız ağrıyacak ama hepsine değer inşallah sağlıkla bebişlerinizi kucağınıza alırsınız
tubanihal derinmilatuncay derinmilatuncay bu nasıl bir mesaj.. Bu benım 2. Gebeliğim ama kimseye gidip şunu şunu yaşıycaksınız diyip kötü şeyleri saymadım.. Heyecanlı annelere böyle şeyler yazmak moral bozmak.. Hiç yazmayın daha iyi!