Gulzade 13 aylık bir kızım var Ve 9 haftalık hamileyim canım yani azıcıkta olsa tecrübeliyim 🙈 Sana önerim eğer riskli bir gebelik geçirmiyorsan kendine hasta gibi davranma Ve davranılmasına izin verme.Tabiiki ilk zamanlar bulantı halsizlik vs hasta gibi olunuyor Zaten ama bunlar geçtiğinde en azından kendini iyi hisset ve kısıtlanma asla.”Sen hamilesin onu yapma bunu yapma” diyenleri takma.Ne kadar hareket o kadar iyi 🤗Kendine ve bebeğine iyi bak dikkat et tabiiki ama bunu abartıp kendine zehir etme hayatının en güzel dönemini❤️ Hayırlısıyla kucağına al...