Kuzeyinannesiiii daha çok stresliyim oğlumun tepkisi ne olucak çok kıskanç çünkü ve 2 yasında, sezeryan olucam ilk de ki gibi kolay iyilesebilicek miyim ben hastanedeyken oğluma bakabilicekler mi yedirebilicekler mi gibi düşünceler daha baskın bende suan 😂