acemianne93 Merveag Ben bugün ilk defa dr a gittim 607 çıktı Cumartesi günü gel tekrar bi kan testi alalım dedi sanırım onu değerde artış olacak mı olmayacak mı diye istedi ama kese hakkında da belli belirsiz dedi korktum.sizin keseniz değer 375 te mi göründü ?
Merveag edablbl ozaman biraz dhaa bekleyip öyle gideyim dpktora bide bu ilaç bende çok şiddetli baş ağrısı yaptı sendede olmusmuyduu?
Merveag acemianne93 hayır ben 375 te hamile oldugumu öğrendim. 1 hafta sonra kontrole gittim kan vermedim ultrasonda göründü direk