Merveag canım çok normal bnde şuan 6 hafta 4 günlük hamileyim normalde 7 hafta 4 günlük diye hesaplıyorduk dün kalp atışı için gittik ama bebek kese durumuna göre 6 haftalık çıktı kese günden güne büyüyor ama henüz kalp atışı yok bende de düşük tehlikesi var diye pregostan vajinal kullanıyorum bakalım inş haftaya gittiğimizde kalp atışını duyabiliriz🙏 Sizinde normal yani en kötü 6 haftalıkken bebek kalp atışı duyuluyor yani 11 hftalğa kadar yolu var