Gizmoo benimde tek tupum alindi (sıvı birikiminden dolayi), diğer tupumu açmaya calistilr açılmadı, tek çarem tüp bebekti, çok şükür ilk denemede tuttu darısı sana ins hiç korkma, en azından bir umudumuz var, tüp bebek umudu olmayanlarda var , o yüzden içini rahat tut rabbime sigin🤗sormak istedgn birsy olursa sorablrsn