Leylaa16 Busraaaelkol24 maşallah Allah saglikla büyütmeyi nasip etsin. Kacinci haftada dogumunuz oldu?
Sibelylmz EmanSh eğer uyusmazsa aciyor. Benim dikisim çok fazla ilk ikisini hissettim sonrasını hissetmedim.
Busraaaelkol24 EmanSh valla o anda oğlumu gördüğüm için dikişi düşünmemeye calsyrm o yuzden hıssetmedım 😍😊
Busraaaelkol24 Hazalk92 hayır yaa hiç zor deil gerçekten suan 2 ayım var obur doğumuma hıc korkmuyorum 😊😄
Sibelylmz Kızlar ben genel bir soru soracam normal doğum sonrasında kaç gün sonra ve ya nezamn sprial takılıyor bilginiz var mı hiç yada yaptıran ?
Busraaaelkol24 Sibelylmz ben belimin agrısından öldüm bir gun once diriliş dizisi olduğu için Eşimi rahatsz etmedim izlesin die ertesi gün öğlen dogurdum
Busraaaelkol24 Genchamis ewet heleki Doğuma gidişin sancınız olsa bıle yürüyün cok faydalı hamileliğimde hiç yurumedım dıye bilirim
Busraaaelkol24 Sedazkan yok ben kendı sancımla dogurdum 42 inci haftamda hemde cok rahat hamilelik gecrdm
MerveHandeSyed Busraaaelkol24 anladım peki 42 ye kadar yalancı sancı vs. Oldu mu ben 38 deyim kanala İnmemiş sancım yok bende 42 ye kadar bekler miyim diyorum